wtorek, 27 marca 2012

odnośnie rajdu

ZADANIA PRZEDRAJDOWE:
-To od czego zaczynamy? Może małe wypracowanie? „Jak czynić dobro przez cały rok”. Wytyczne: mało słów, dużo treści. Termin referowania na auli: rajd.
- Pamiętajcie o nocnym życiu studentów. Będzie głośno! Przyszykujcie ekipą jeden gruBBy kawałek do zagrania.


TERMIN I MIEJSCE RAJDU
- Rajd odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne w dniach 13-14.04.2012 r.
- Baza rajdu: Zespół Szkół imieniem Józefa Wybickiego w Bytomiu Odrzańskim, przy
ul. Kościelnej, gdzie organizator zapewnia nocleg w warunkach turystycznych
- Trasa rajdu odbędzie się na terenach gminy Bytom Odrzański.
ORGANIZATOR
12 Harcerska Drużyna Wodna „Bryg” imieniem Arenda Dickmann’a


PROGRAM IMPREZY
Ö        13.04.2012 – piątek:
   1800 - przyjazd, zakwaterowanie,
   1900 – apel inauguracyjny
   2000 – praktyka dań studenckich (czyt. Kolacja)
   2030 – Niespodzianka integracyjna
   2200 – gra nocna
   0100 – nynanie (cisza nocna), a dla chętnych śpiewogranie,  zabawy, gry i pląsy harcerskie
Ö        14.04.2012 – sobota:
   0600 – pobudka, toaleta poranna, śniadanie,
   0700 – trasa dzienna,
   1400 – przygotowanie do apelu,
   1500 – apel zakończeniowy, rozdanie nagród i dyplomów,
   do 1700 - opuszczenie bazy rajdu.
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- W rajdzie mogą brać udział reprezentacje środowisk harcerskich i młodzieżowych.
- Patrole biorące udział w rajdzie składają się z minimum 5, a maksimum 15 osób wraz z pełnoletnim opiekunem.
- Nazwa patrolu nie może przekraczać 28 znaków.
- Opłacone składki harcerskie (drużyny z hufca).
- Zapłacone wpisowe w wysokości 5 zł/os.
EKWIPUNEK PATROLU
-  Proporzec drużyny, apteczka, telefon komórkowy, latarka, przybory do pisania, aparat (na karty SD lub z kablem USB), busola, śpiewnik harcerski.
EKWIPUNEK HARCERZA
- Regulaminowe umundurowanie, karimata, śpiwór, twarde obuwie na trasę dzienną i miękkie na salę (trampki, halówki, papucie itp.), ciepłe ubranie, ubranie do pobrudzenia na trasę, prowiant, przybory toaletowe, coś na przebranie, płaszcz przeciwdeszczowy, niezbędnik (sztućce), kubek, dużo dobrego humoru i wielkie chęci integracji, informacja o lekach i zaleceniach lekarza przekazana opiekunowi.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA
- Nocleg, wrzątek do posiłków, dyplomy, nagrody dla najlepszych, pamiątkową plakietkę dla każdego, ciekawe przeżycia, nowe doświadczenia oraz wspaniałą zabawę, dojazd powrotny dla drużyn z Hufca Nowa Sól (przy odpowiedniej ilości uczestników).

Na najblizszą zbiórkę przynosimy wpisowe 5 zł i zgodę rodziców na wyjazd oraz informacje o tym czy bierzecie jakies leki! Mam nadzieję, że znów uda nam się wygrać!! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz