środa, 12 września 2012

Kilka Ważnych spraw odnośnie Startu Harcerskiego

Ramowy Program:
22 września 2012 r. (sobota)
10:00 uroczysty apel na Harcerskiej Górce w Nowej Soli
10:30 rozpoczęcie gry miejskiej „Bieganina 2012”
12:30 zakończenie gry i przejazd na miejsce noclegowe
13:00 zakwaterowanie
13:30 posiłek
14:30 zajęcia popołudniowe
16:30 zajęcia w drużynach
18:00 ognisko Programator i śpiewogranie
22:00 cisza nocna

23 września 2012 r. (niedziela)
08:00 pobudka, toaleta poranna, śniadanie (we własnym zakresie)
09:00 apel i wręczenie nagród i pamiątkowych dyplomów
09:45 porządkowanie miejsc noclegowych
10:30 wyjazd uczestników do domów

Warunki uczestnictwa:
1. Dokonanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie 13 września 2012 r. na załączonej karcie zgłoszeniowej (w formie papierowej lub elektronicznej na adres: zhpnowasol@wp.pl)
2. Wpłata wpisowego w wysokości 5 zł od uczestnika do dnia 15 września 2012 r.
3. Zapewnienie wszystkim członkom drużyny śpiworów i karimat lub materacy
4. Posiadanie pełnoletniego opiekuna
5. Realizacja zadania przedstartowego tj. przygotowanie spotu reklamowego drużyny w formie scenki odgrywanej na żywo

Organizator zapewnia:
1. Bigos na obiad, kiełbaski i pieczywo na ognisko, wrzątek
2. Nocleg w warunkach biwakowych – zuchy i harcerze w budynku, harcerze starsi i wędrownicy w namiotach
3. Autokar z Nowej Soli do miejsca imprezy w sobotę (w razie potrzeby) oraz przejazd powrotny w niedzielę
4. Pełen atrakcji program zapewniający niezapomniane wrażenia i utwierdzający w przekonaniu, że Harcerzem być to gratka nie lada

                              Organizator: Rada Programowa Hufca Nowa Sól ZHP
                                         Komenda Hufca Nowa Sól ZHP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz